
Klubíčko – dopolední adaptační klubík pro děti v doprovodu rodiče při Dětském lesním klubu Chmýříčko
Pro děti s maminkami nebo tatínky, nabízíme adaptační klubík pro nejmenší.
Klubík slouží jako skvělá příležitost k přivyknutí si nejmenších dětí trávit čas ve skupině ostatních dětí podobné věkové kategorie.
Dětem zjednoduší adaptaci do budoucna při nástupu do školky a slouží ke společnému naladění se, sdílení, tvoření, objevování a pozorování změn v přírodě.
Klubík je určen zpravidla pro děti 1,5 – 3,5 (4) let věku a probíhá v krásném prostředí ekocentra Prales, na přilehlé farmě, v lese a v zázemí budovy Dětského lesního klubu Chmýříčko.
Do aktivit nikoho nenutíme, rodič s dítětem se může během programu kdykoliv odpojit či opět přidat dle svých potřeb.
Za děti během programu klubíku odpovídají rodiče.
LEKTOR
RNDr. Ing. Andrea Faitová, PhD.

Od mládí pracovala s dětmi v zájmových pohybových a kreativních kroužcích, jako oddílová vedoucí na dětských letních táborech a jako chůva. Spoluzakládala kroužek zaměřený na Messy a Sensory Play.
Po vystudování gymnázia získala magisterský titul z Biologie na Univerzitě Karlově (podobor Ekologie) a České zemědělské Univerzitě (Odpady a jejich využití). Následně studovala pedagogické doplňující studium Biologie, ale z důvodu přijetí na doktorské studium pod dvojím vedením na Université Claude Bernard Lyon 1 ve Francii a také na Univerzitě Karlově, musela toto studium přerušit. K pedagogickému studiu se vrátila až na mateřské dovolené a na podzim roku 2025 získala certifikát pro asistenta pedagoga.
Během studia absolvovala vědecké stáže v Izraeli a Francii, účastnila se zahraničních vědeckých konferencí a napsala několik vědeckých článků publikovaných v impaktovaných zahraničních časopisech. Mluví anglicky a francouzsky.
Na práci s dětmi má ráda propojování multisensorických aktivit a hravého učení zaměřeného na vztah k přírodě. Ráda zapojuje Montessori přístup, kdy děti zvládají připravené věci samy a učitel je jejich průvodce, ale také Reggio Emillia přístup, který je více o spontánním projevu dítěte a spolupráci. Klade důraz na individualitu a jedinečný potenciál každého dítěte a na vzájemný respekt. Velmi ráda se samo-vzdělává v aktuálních poznatcích ohledně tématu výchovy dětí. Miluje, když se může ponořit do dětského světa a ukázat tak dětem, že dospělí mohou být jak hravými „parťáky“ tak i zodpovědnými průvodci o které se mohou opřít.
Má dvě děti, které se snaží vést láskyplnou a respektující výchovou jak k sobě samým, ostatním lidem, tak k okolnímu světu a hlavně k přírodě.








